-->

Veee ilk sayfa mına koyim

İki gün önceki şu yazımda ne demiştim a.q...Bu sabah baktım normal sıralamada 8.sırada görünüyoruz..Fakat aradaki siktiri bokta yarışmaya katılmayan siteleri çıkarınca 4.sıradayız..Hatta 3.sırada da gördüm bir defa..Yani bana seo yaptırmayın ortalığı sikertirim demiştim..:D..Neyse bir hafta sonra puanlama var geçen ay 8.sıradaydık ve ödül listesinde bize düşen parmak arası terlikti..Sikerler parmak arası terliğini,hedef belli bundan sonra mına koyiim..İlk 3 teyiz..Her türlü alayına gider bundan sonra..Bu arada fazla ilgilenemeyebilirim burayla fişlenen bir sitem sıralamada devamlı olarak yükselirken fişleme hala kalkmıyor anlamış değilim..O olayı çözmem gerekiyor..Hadi kendinize iyi bakın..Son olarak size bir seo tavsiyesi;
'En iyi Seo,Ölü SEO...'

0 hanım yorum yapmış: