-->

Vidyotv yarışması sona erdi

Dün biraz düşündüm ve bir karar alıp yarışmadan çekildiğimi r10 daki konuda ve celal arkadaşımızın kendisine belirttim.Yarışma kurallarında hacklinkin yasak olduğunu söyleyen celalin sitelerinin 5-6 tane hacklink ile eklenmiş linklerini gördüm.O veya başkası ekledi orasını bilemem.Ama yarışmadaki hacklink ile link alan arkadaşları elemeye kalktığında o arkadaşlarda ona kendin ekliyorsun bizi eliyorsun diyeceklerdi ve bu böyle tartışılıp bir sonuca varılamayacaktı.Bu nedenle daha fazla boşa zaman kaybetmenin anlamsız olacağını düşünüp yarışmadan çekildim.He bu yarışmada benim zaman kaybım oldu orası ayrı ama seo açısından bir kaç şey öğrendim diyebilirim.Ayrıca blogger'ın bu default temasına bir kaç ufak ayar çekip kullanabilirim.Bu yazı son yazım diyebilirim.Bundan sonra buraya pek fazla yazmayı düşünmüyorumBu bloga şimdi yüzlerce link alıp filtreye sokmayı düşünüyorum.Daha sonra filtreden ne kadar sürede ve nasıl çıkarabiliceğimi çözmeye çalışacağım.Buranın bana tek faydası bu olacak sanırım.Neyse haydi görüşürüz millet kendinize adam gibi bakın..=)

0 hanım yorum yapmış: