-->

bugün şen şakrak program yapacak olan haberci

mehmet ali birand hiçbir zaman o sıkıştırıcı soruları sormadı. sadece soruyu sorup köşesine çekildi. soruların üstüne geçmedi. anlatılan ne ise onu dinledi.


bu gece farklı mı olacak? hayır. yine kendi alalade sorular soracaktır. bir değişiklik yapıp beni şaşırtır ve binlerce kişinin gönderdiği tweetlerle sorulardan en azından makul olanları sorabilirse kendisini ayakta alkışlayacağım. ama zannetmiyorum ki öyle bir cesur yürek görelim. 

ya da boşver 2 saat boyunca yeni anayasa, kanalistanbul, izmire projeler filan sor tam bir seçim programı şeklinde geçsin. zaten bunu istiyorsun. koyver gitsin.

edit:programın gidişatından sonra değerlendirdiğimde yine marjinal sorular sormaya çalışmış ama soruların üstüne gitmeyi yine beceremedi. tam köşeye sıkıştırırken kenara çekilmesini sevmiyorum. izleyici sorularından umutluyum. eğer mantıklı soruları sorar ise kendini dediğim gibi ayakta alkışlayacağım.

Firüzköy Arçelik ServisiFirüzköy Beko ServisiFirüzköy Vestel ServisiFirüzköy Bosch ServisiFirüzköy Siemens ServisiFirüzköy Profilo ServisiFirüzköy Demirdöküm ServisiFirüzköy Baymak ServisiFirüzköy Vaillant ServisiFirüzköy Ariston Servisi

edit2: ne dinleyici soruları ne kendisinin sormaya çalıştığı ama soramadığı sorular beni tatmin etti. sanırım şuan 70 yaşından biraz geçkin ve 50 yıldır gazetecilik yapıyor. böyle gazeteciliği ben yaparım. gelene ağam, gidene paşam. 10 veya 20 yıl sonrada salla arkasından rahvan oku. başbakana düzgün sorular soramayan adam haber bültenlerinde mab yorumluyor ile hükümeti eleştiren adamla aynı kişiyse kusura bakmasın ama onun mayasında sorun vardır. bu gece beni şaşırtır diye izlemiştim ama yine şaşırtmadı. teşekkürler türkiye her nerede iktidarlara yaranmaya çalışan gazeteciler varsa ve onlarla beraber yürüyorsa.

0 hanım yorum yapmış: