-->

öncelikle şunu söylemeliyim ki, ilk kez bilgisayarsız izledim diziyi

aklaşık 20 bölümdür beklediğimiz, belki de daha fazla, berna'nın görüntüleri çok yalapşalap geçiştirildi ve bu konuya en güzel yorumu da allah'ın belası bahar yaptı. madem intihardı, niye bu kadar çok meraklandırıldık? behzat ç.'den niye gizlendi bu görüntüler? memduh'un eline nasıl geçti? iki hafta önce ortaya çıktıydı zafer algöz, bizde dediydi. siz kimsiniz de bu görüntüleri alma gereği duydunuz? yok hacı bi iş var bu işte bana öyle geldi. savcı hanım'la niye konuşmadı ki behzat bi türlü bu olayı. ve bi de savcı beni aramadın dedi ama, behzat ç. aramıştı bürodayken. açmadı savcı, sonra bahar aradı. bahar senin ben ta amına koyim demek istiyodum ama gittin ya la. ne mutlu ettin beni. 

Güzel Makyaj OyunuGündüz Partisi OyunuÜnlü Ejderha OyunuGiyim Merkezi Oyunu

biraz zorlama bi cinayet olayı oldu bu, ama böyle ortak yapımlara da ihtiyaç var. her ne kadar trt dizisi olsa da bambaşka bir yapım leyla ile mecnun. ama yeri değildi. değildi. değildi. koysaydınız bunu 26. bölümde, radyocu herifin olduğu bölümde inanın daha güzel olurdu. sahi bu bölümü hiç beğenmediniz a dostlar ama bence o bölüm daha da boktan daha da iğrençti. bi günde biten bölüm mü olur la? neyse, konu bu değil tabi.

meliha'yla harun'a da değindiler, bunların iş olacak galiba. 

hayalet, bambaşkasın be abi. ne güzel sarhoş taklidi o öyle! dokunmayın akbabuş'a mı dediydi ne tam hatırlamıyorum. pek orda hissettim kendimi, evet. viskiyi öylece koyup çıkmanız da bile doğallık var be abi. 

akbaba gizemini iyice arttırdı. artık bir ışık bekliyoruz ismet arif karasu'dan.

final sahnesi için bile izlenirdi bu bölüm biliyor musunuz? eylül akşamı tamamen behzat'ı özetledi. biterken gözlere yapılan zoom, hakikaten orda atıyordu kalbi. 
bahar tam bir şerefsizsin, iyi ki gittin. hiç üzülmedim biliyon mu? giderayak ben hep seni sevdim denir mi ya? ne kadar götelek bir insansın sen öyle? fitne fesat sende, ara bozuculuk sende. her bok sende anasını satıyım. bi de savcı hanım sana iyi baksın diyo. bakar bakmaz sanane ulan? sen gitsene artık. ayça varlıer, seni de sevmedim hiç haberin olsun.

ha bu bölümlük bu kadar. aslında değil, tekrarını izlemek lazım. 

0 hanım yorum yapmış: