-->

hayatında hiç tekken oynamamış insan var mıdır lan?

tekken serisi hayranı olarak "next gen" den anlayışın bumu namco senin ben ta ananı avradını demek istiyorum. ulan bu nedir arkadaş. grafikler çok daha iyi olabileceği gibi düzeltilmiş iyileştirilmiş grafikleride ışık efektlerinden göremiyoruz. belki benim beklentilerim arttı. ufc ve fight night gibi gerçekçi, vurunca adamın ağzının yamulup burnundan kan sıçradığı oyunlardan sonra vurunca "vicuv vicuv dış dış" diye ışıklar saçması çok koydu. bide grafikleri göremiyor insan o kadar ışık karmaşası varki. sevmedim efendim sikeyim böyle oyunu (gitti paralar).

Tekken oyna

kız başına sen beceremezsin deyip dalga geçen iki er kişiyi sırayla patakladığım oyundur. 

daha önce yapılmış winning karşılaşmasından sonra yanlışlıkla yendiğiniz için saatlerce ağlayan 3 yaşındaki velet bu defa tekken oynamak için yalvarmaktadır... uzun süre yalvarır çünkü es kaza yenmeniz durumunda yeni bir ağlama nöbeti yaşanacağı bilinmektedir... en sonunda sevimliliği sayesinde isteğini kabul ettirir. az sonra karşıdaki küçük rakibin çamura yatacağı bilinmediğinden 'yenmemek için elimden geleni yapıcam' düşüncesiyle oyuna başlanır. 

küçük canavar: nina'yı almak bi de hep aynı hareketi yapmak yok...
zavallı ben: peki, anlaştık. 

bu kuralın sadece benim için geçerli olduğu çok geçmeden anlaşılır. çünkü o çoktan nina'yı almıştır ve aynı tuşa yüklenmektedir... oyuna başlamadan alınan "yenmemek için elimden geleni yapıcam" kararı da boşa gitmiştir; zira o kadar uğraşmama rağmen aldığım yenilgi, uzun bir süre beni tekken'den uzak durmaya zorlamıştır.

0 hanım yorum yapmış: