-->

tekrardan izlendiğinde katilin şule olmadığının görülebildiği dizidir

 zaten izleyenler anlamıştır bir mantıksızlık olduğunu mantıksızlık demeyelim de kopukluk olduğunu, anlamışlardır fakat bir an içinde geçtiğinden üstüne düşmemişlerdir. aynısı son bölüm ercüment çözer “e nasıl güvenicem” dediğinde de olmuştu ama üstüne düşmemiştim. sonra gördük ki senaristler bizim ercü'nün başganla konuştuğunu zannetmemizi istemişler. hala ercü'nün başgan ile konuştuğunu düşünürken ercüyle buluştuğunda nerdesin falan demesi bir gariplik sezdiriyor insana. zira hem bir telefonla getirtebiliyor hem de nerdesin diyor. işte şulenin durumunda da böyle bir gariplik sezdim. hah dedim this is sezgi. senaristler oynuyor yine bizimle. bizim bişey düşünmemizi istiyorlar. hemen internetten son partını (part 5) indirip izledim ve gördüm ki bizim şule katil değil gibi.(değil gibi de ne. bir öylesin bir böyle diyenler için; sırf beni göt etmek için senaryoyu değiştirebilirler. o yüzden ben demiştim diyebileceğim eminlikte yazmıyorum ki benimle iddia ya gitmesinler. benim dediğim çıkarsa sonra nasısa ben demiştim derim.)

Ankara baymak servisBaymak hidrofor servisBaymak klima servisBaymak kombi servisBaymak kombi teknik servisBaymak merkez servisBaymak servis anadolu yakasıBaymak teknik servisBaymak termosifon servis
insan düşünüyor ulan çıtı pıtı şule nasıl katil olur. hadi oldu diyelim ulan bu dizi nasıl ilerleyecek şulesiz, eğer bu kız katilse amirim iyice kafayı yer polislik falan yaptırmazlar ona. o yüzden bu kız katil olamaz. senaristler bizim jalenin katil olduğunu düşünmemizi isteyecekler o zaman. en iyisi bu zira sonradan çevrilebilir bir durum. biz size selma’nın katil olduğunu söylemedik ki nerden çıkardınız diyecekler.

bunu nasıl yapacaklarına gelirsek amirim ve jalenin ve amirimin farklı farklı düşünüp birbirlerine karşı kurdukları cümleleri kendilerine göre yorumladıklarını fakat karşıdakinin yine kendi düşüncesine göre algılaması yoluyla yapacaklardı. yani örnek vermek gerekirse; iki devlet memurunun yaşadığı bir ev hayal edelim. bunlardan birincisi sabah kalkar ve mutfakta tabakta duran elmayı yer. öğleye doğru 2.dm(devlet memuru) bunun yanına gelir;
2.dm-abi şeyi gördün mü?
1.dm-(aklında elma vardır) abi yedim ben onu ya.
2-dm-(aklında bir kutu sakız vardır) nasıl yedin lan bir sürüydü.
1.dm-yok lan bi taneydi zaten.
böyle gider bu.

Baymak Servis

final gecesine dönersek;
şulenin katil olduğunu söyleyen tek kişi ercüydü.aslında sadece kızına git dedi ama neyse, sonra flashbackler giriyor. oraları atarsak geriye şunlar kalıyor;
behzat amir mezarlığa gelir. silahı doğrultur, oradan şule çıkar;
—babaağ.
—nedeennn
—annem senin yüzünden öldü benim. senin yüzünden bombok bir hayatım oldu. her şeyin içine sıçtın sen, terk ettin, yüzüstü bıraktın. mine benim annemdi. annem. annem senin yüzünden intihar etti. yıllarca aradım seni be. güngör çocuğu olmadığını anlayınca kovmuş annemle beni, annemi barındırmamışlar.
burada daha önce görmediğimiz sahneler var; jale berna'nın öldüğü yerde behzat amirime bakıyor… 

sonraki sahne ercü ile şulenin;
—dediklerimi yaparsan görüntüler polise gitmez ve sen de hiç olmadığı kadar rahat yaşarsın.

bundan sonraki görüntü yine sezgilerini coşturuyor insanın ne alakası vaki bu sahnenin diyorsunuz;
—çalışmak istiyorum
—niye
—bilmem çalışasım var öyle yarı zamanlı bişeyler 
—paraya ihtiyacın varsa ben vereyim sana
—paraya ihtiyacım olduğundan değil öyle çalışmak istiyorum.

gene mezarlık;

şulenin kaçırıldığı sahne giriyor sonra gene. burası da bence yine sezgili gibi; yandaki adam “silah dayadılar kafama” deyince elini sanki yoğ ne silahı dermiş gibi kapının üstüne doğru kaldırıyor kulbu tutuyor ve burnundan hıh lıyor. hâlbuki ön taraf gözükmüyor bence şule orda gerçekten kaçırıldı gibi. öndeki adam silah doğrultuyor. şulenin yüzündeki ifade gerçekten de silah doğrultulmuş gibi ayrıca silah doğrultan adam var derken öne doğru bakıyor.

gene mezarlık:
—ueeeeeeğğğ
behzat kendi kafasına sıkar ama mermiyi gerek pusuda gerek helikopterde bitirdiğinden kurşun yoktur.
—bernaaağ
—bernaağ
—hıığ bernaaağğğ

bitte.
sonuç;

bence katil selma değil.ama esas bulunması gerekn nokta şu amirim ne düşünüyo biliyoruz da şule ne düşünüyor. şule ne haltlar karıştırdı ve mezarlığa kadar geçen süreç. 

bir de son bir sezgi var ki onu da şu an keşfettim.şevket meyhaneye gelir fakat şulenin kaçırılmasından felan haberi yok gibi hiç bahsetmez demek ki sabahtan şule nereye gittiyse hala dönmemiş diyebiliriz. ama gün boyu elli kere behzatı arayan şevket bir kez olsun merak edip jaleyi aramamış mı yani garip ki ne garip, şevket daha önce de “şule bir arkadaşıyla gelicekmiş” demişti bu da gözden kaçmasın.

Bu hayvani sıpoylırı paylaşan orhan tv 'ye saygılar.

0 hanım yorum yapmış: