-->

eski müzik grubum dağıldıktan sonra sürekli yeni bir müzik

eski müzik grubum dağıldıktan sonra sürekli yeni bir müzik grubuna dahil olmak istiyordum ve yakın geçmişte bu isteğim gerçekleşti;ama ben hiç mutlu değilim be sözlük.normalde müziğe aşığım,ama bu grupla yaptığım müzik beni hiç heyecanlandırmıyor, aksine müzik yapmaktan soğutuyor.ben hiç böyle hayal etmemiştim.ayrılmak istiyorum,ama adamlarla o kadar plan yaptık falan işler tam düzene oturdu derken cesaretimi kaybettim,yarı yolda bırakırsam alacağım tepkilerden tırsıyorum.zaten grupta çaldığım enstrümandan dolayı* kendimi grupta böyle bir dış kapının dış mandalı,böyle sanki çalmayı o an bıraksam sanki hiçbir eksiklik hissedilmeyecekmiş gibi,ne bileyim böyle ibne gibin puşt gibin hissediyorum.

Kapı Kilidi İndesit

Kapı Kilidi Frigidaire

işin kötüsü bu durum kesemi de fena etkiliyor.haftasonunda haftalığın yarısını stüdyoya bayılıyor,sonraki hafta köpek gibi aç geziyorum,değse içim yanmayacak amına kondurayım.

Kapı Kilidi Çeşitleri

Kapı Kilidi Bosch Bitron

zamanında rasimozankutahyali@hotmail.com diye bi mail adresi almıştım arada bi yere üyelikte falan kullandığımız geyik, fake mailler olur ya o hesap. rasim ozan kütahyalı nerden geldi aklıma bilmiyorum ama baktım kimse almamış daha önceden, alayim dedim bari ben. 

Kapı Kilidi Bosch

Kapı Kilidi Arçelik

neyse abicim mesele şu bu mail adresine ne mailler düşüyor anlatamam adamın gerçek maili sanıyorlar ya da gerçek mail adresine çok yakın ki yanlışlıkla bana geliyor mailler. cc de benim ve ünlü bir kaç gastecinin olduğu paparazzilik mailler mi desem, bilmem ne sivil toplum örgütünden destek istemelerden tut gizlilik değeri taşır diye bana atılan dosyalar, rasimcim bebeğimli çok yakından tanıdığımız hatunların yeni fotom nasıl diye gönderdikleri gene normalde profili kapalı olan ünlülerin feys davetleri, ulusalcıların küfürlü mailleri, aziz yıldırım destekçileri v.s abi önemli kişi hissetmeye başladım kendimi bi mail adresi sayesinde yürüyüşüm değişti lan. saol rasimozankutahyali@hotmail.com iyi ki varsın!

Kapı Kilidi Arçelik Bitron

Amartisör Yatay Plastik Kazan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 hanım yorum yapmış: