-->

Bu da Gol Degilmis

Pazartesi günü katip olmak ya da olamamak başlıklı yazımda katiplik sınavına girdiğimden sonuçları beklediğimden bahsetmiştim.Az önce sonuçlar açıklandı ve beklediğim gibi kazanamadım..Aslında bende biliyordum kazanamayacağımı çünkü savcı askerlik muhabbetine takmıştı..Zaten sonuçlara baktığımda 154 kişiden 114'ü kız geri kalanlarda büyük ihtimal askerliğini yapmış kişiler..Neyse buna da hayırlısı olsun demekten başka birşey yapamıyor ve "vidyotv video grup etkinlik aktivite kişisel blog forum kadın emlak araba spor müzik" yarışmasına kaldığımız yerden devam ediyoruz..Google sonuçlarında ara sıra dalgalanmadan dolayı çıkmıyoruz..Zamanla yerimizi alıp,merdivenleri birer birer çıkacağımızdan eminim..İşte böyle yine bir umutun daha üstüne çizik attık..Acaba daha ne kadar umudum kaldı merak ediyorum..Umutların tükeneceği günü de tabiki..Bir sonraki "vidyotv video grup etkinlik aktivite kişisel blog forum kadın emlak araba spor müzik" yazımızda buluşmak üzere hoşçakalın..Umutlarınızı asla yitirmeyin..Kendimi kandırdım biraz da sizi kandırayım.=)

0 hanım yorum yapmış: