-->

Kpss Tercihleri


Evet bugün kpss tercihleri başladı.Sabah kılavuzu incelediğimde 3249 lulara yaklaşık olarak 350 kadro ayırmışlar fakat bu sene değişiklik yapmışlar..Geçen senelerde genellikle kurumlara 10-20 kişi falan alınırdı bu sene ise bu sayıyı çok çok düşürmüşler..Kurumlara 1-2 kadro vermişler..Ve bunları illere yaymışlar..Özellikle de doğu illerine..Nasıl bir tercih yapacağım bilmiyorum fakat çok fazla doğuyu yazmamayı düşünüyorum..Bir çok kişide doğuyu yazmayıp Kasım ayındaki atamaları bekleyecektir..Böylece doğu illerindeki puanlarda aşağılarda düşücektir bundan eminim..Tercihler ayın 15 ine kadar devam edecek..Bu hafta biraz beklemek istiyorum..Tercihlerimi son günlere saklayacağım..Ne diyelim yine hayırlı olması dileğiyle..=)

Bu arada "vidyotv video grup etkinlik aktivite kişisel blog forum kadın emlak araba spor müzik" yarışmasında çok iyi gidiyoruz..Hemen hemen hergün blogu güncel tutmaya çalışıyorum..Başlarda işi sıkı tutuyorum ama ileride devamı gelirmi bilemiyorum..Açtığım bazı konularda çok iyi hit almış durumda..Değişik bir yol izleyerek google dan çok iyi hit alan yazıma link vererek onu daha da yükseğe çıkarmak istiyorum diyor ve sizleri "vidyotv video grup etkinlik aktivite kişisel blog forum kadın emlak araba spor müzik" kucaklıyor iyi haftalar diliyorum..

0 hanım yorum yapmış: