-->

Vidyotv Seo yarismasinda 8.yiz

İlk başlarda hergün güncel tutarken daha sonraları bazı nedenlerden dolayı salmıştım bu blogu..Dün akşam üzeride sağlam kaliteli bir dofollow blog bulmuşken link alayım dedim ve aldım..Ama bu kadar kısa sürede etki edebileceğini hiç sanmıyorum çünkü..Yarışma başından beri 3.sayfada olan blogumuz dün sonuçların açıklanmasıyla 8.sıraya yükselmiş..Bu yükselmede bana biraz daha heves verdi diyebilirim.."vidyotv video grup etkinlik aktivite kişisel blog forum kadın emlak araba spor müzik" yarışmasında artık daha iyi yerlere gelmeliyiz..Önümüzdeki 20 Ağustosa kadar hedefim ilk 4 e girebilmek..Bunu başarabileceğimden de eminim..Hee bu arada 8.olarak şu an listede parmak arası terliğin sahibiyiz..=)..Neyse bu sıcaklarda daha fazla baymadan sizlere "vidyotv video grup etkinlik aktivite kişisel blog forum kadın emlak araba spor müzik" yarışmasında daha iyi yerlere geleceğime dair söz veriyorum..Niye veriyorsam artık..:)

Buyrun bunlarda yarışmanın 20 Temmuz Sonuçları:

1. 10 Puan vidyotvseo.co.cc
2. 8 Puan vidyotvvideogrupetkinlikaktivitekisiselblog.wordpress.com
3. 7 Puan vidyotv-emlak-forum.blogspot.com/
4. 5 Puan vidyotvvideogrupetkinlikaktivitekisiselblogforum.wordpress.com/
5. 4 Puan vidyotv.video.grup.etkinlik.aktivite.kisisel.blog.forum.kadin.emlak.araba.spor.muzik.umutcandan.com.tr/
6. 2 Puan vidyotv.dusungec.com
7. 1 Puan gurcay.org/kadin-izle-emlak-ara-kadin-sitesi-izlesene-emlak
8. 1 Puan vidyotv-seo.blogspot.com

0 hanım yorum yapmış: