-->

Host Problemleri

Son bir haftadır bir türlü istediğim hostu bulamadım..En son dün siteler daha fazla kapalı kalmasın diyerek 3ix firmasından 1 yıllık 12 dolara host aldım..Özelliklere göre fiyat çok düşük hani kıllanmadım da değil..40 gb alan 400 gb trafik yazıyordu özelliklerde fakat ben pek inanmadım diyebilirim..Şu an için fazla hızlı değil ama işimi görüyor gibi bakalım ileriki günlerde hitler artınca neler olacak göreceğiz..Bu arada sıralamalar devamlı değişiyor..Sadece bu blogda değil hemen hemen tüm sitelerimde devamlı olarak sıralamalar,hitler değişiyor..Bugün yada önümüzdeki haftaiçinde pr güncellemesi olabilir söylemedi demeyin..=)

1 hanım yorum yapmış:

Kafadan dedi ki...

3ix host iyi fakat bazı botların çalışması için sunucudaki izinlerin açılması gerekiyor.hack dalgaları nedeniyle bu izinleri vermiyorlar ve botları kullanamıyorsunuz..En kötü yanı bu..