-->

O Rus Bu Çocukları

Yaklaşık bir haftadır bu orospu çocukları rusların yüzünden sitelerim hemen hemen hepsine iframe virüsü girdi.Bunlardan birini maalesef kurtaramadım ve google siteyi fişledi.A.q çocukları nasıl bir virüs attılarsa ftp deki btün sitelere bulaşmış.Sildikçe yenilerimi türüyor ne oluyor anlamadım.Bu yüzden bugün makinaya format atmak zorunda kaldım.Çok zor durumda olmadıkça format atmayıda sevmiyorum.Neyseki şimdilik durumu kurtardık.Bir de ulan elimizde bi ton site oldu her bi ayrı ayrı hostlarda bunların hepsini bi yere toplayalım diyerekten reseller aldık..Şimdi diğer siteleride oturtursam bir iki domain daha alıp alayını adult yapmayı düşünüyorum..Ne yapıyorsam "eleni,elizabeth gençliği" için yapıyorum..Blogda şaka maka baya şekil oldu a.q..Önümüzdeki günlerde bir de banner hazırlamayı düşünüyorum..Bu arada "video grup etkinlik aktivite kişisel blog forum kadın emlak araba spor müzik" yarışmasında sıralama orospu gibi devamlı oynuyor.Ulan bi otur artık a.q bizde bilelim kaçıncıyız nerdeyiz neler yapmalıyız.Sıralama devamlı olarak yer değiştirdiğinden şu an için durumumuz hakkında birşeyde söyleyemiyoruz..Zaten söylesemde çok da sikinizde bunu biliyorum..Hadi bugünlük bu kadar yeter gömdüm hepinize..

0 hanım yorum yapmış: