-->

penil pilikasyon

penil pilikasyon yazısı ile ilgili yorumlar, penil pilikasyon konusu hakkında yapılan açıklamaları okuyabilirsiniz.

Soru:
slm ben mehmet doğan hocam ben gaziantep fakültesinde penil pilikasyon ameliyatı oldu m ama iyi bi sonuş bana vermediler vede dedilerki eriyen dikişler yapmıyacaz yaparsak bi daha eyiri olabileceyini söylediler bende kabul ettim be bidaha olursam penisimde herhangi bi deyişiklik olurmu cvp larsanıs çok ama ço sevinrim vede tekrar amaeliyat olmak istiyorum önreceyiniz bi rivarmı veya siz yapabilirmisiniz
Cevap:
sertleşme esnasında penisinizdeki eğrilik sizi rahatsız ediyor ve en önemlisi cinsel birleşme esnasında ağrıya neden oluyorsa yeniden ameliyat olabilirsiniz. bence yeniden ameliyat olduğunuz hekime müracaat edin. izmire geliriseniz aynı cerrahiyi uyugulayabiliriz. dr. hkan öztürk 0533 339 30 17

0 hanım yorum yapmış: