-->

aklımda bir ritim var diyerek benden kurtulamazsın

iş yerinde ki herkesin müzik zevki farklı olduğundan hepimiz kulaklıkla müzik dinliyoruz. ben biraz daha üst konumda olduğum için ve bana itiraz etmeleri zor olduğu için ben hoparlörden dinliyorum direk. bu gün murat ' ın kulağında kulaklık vardı. çıks çıks diye ses geliyordu. dedim la ne dinliyon. dedi yok bişi dinlemiyorum aklımda bir ritim var da onu mırıldanıyorum.

 

Keçiören Aeg Servisi, Etlik Aeg Servisi, Yenimahalle Aeg Servisi, Dikmen Aeg Servisi, Aydınlıkevler Aeg Servisi, Pursaklar Aeg Servisi, Mamak Aeg Servisi, İncirli Aeg Servisi, Demetevler Aeg Servisi, Batıkent Aeg Servisi, Ankara Aeg Servisi, Subayevleri Aeg Servisi, Çankaya Aeg Servisi, Ostim Aeg Servisi, Etimesgut Aeg Servisi, Altındağ Aeg Servisi, Akyurt Aeg Servisi, Sincan Aeg Servisi, Kazan Aeg Servisi,

0 hanım yorum yapmış: