-->

ve soğuk hava nedeniyle planların değişmesi

Iyi, en Raiders hayranları gibi, ben bazı Al Nnamdi Asomugha imzalamak için bir yolbulur hissetti.

Oakland son imza bakılırsa olsa ... ama, Bay Davis sadece Nnamdi imza vazgeçmiş değil görünür onun yerine buldu.

Stanford Routt.

Ben lavaboya in bu haber verelim ..

Potansiyel olarak 31.500.000 $ üç yıl içinde, yaklaşık 10.000.000 $ bir sezon,20.000.000 $ Garantili. WTF!

Yetenekli, evet.

Ispatlanmamış? Evet Hell!

Ben başlangıçta Oakland taslak tahta kapatmaya olacak ve O-linemen her pickkullanımı, Wisnewski, O'Dowd, Ijalana, Pouncey, vb dahil olmak üzere mümkün umutlarıile umut

Iyi, #!% tek elle ve umut diğer s ve ne olduğunu görün.

Kuşkusuz, Oakland ilk pick (No. 48) ile bir cornerback taslak olacaktır. Umarım bir kezdaha qBS bu korku koyabilirsiniz ciddi bir olasılık arazi.

(Editörün notu. Ben PrinceA ve PPeterson dışarı gidiyorum, onlar ilk turda erken gitmiş olması gerekir çünkü)

0 hanım yorum yapmış: