-->

ikitelliden ümraniyeye kaç ışık yılında giderim?

Ben de bu basit bir konu değildir farkında değilim. Görünüşe göre, Konut Adalet gibi hayır kurumları Thames Erişim ve St Mungo destek hareket, ancak diğer gruplara karşı olduklarını dile getirdi. Tamamen ben gerçekten doğru ve WTF bir saygısız yanıt kimin bilmiyorum dürüst olsam biraz ucuz görünüyor. 

Her neyse, ben deli oluyorum. 

Bu hikayenin ilginç alt nokta Big Derneği hakkında şöyle diyor. 

Zihnimde yardım eli Westminster Borough çorba ve diğer gıda dışında kesinlikle Big Derneği parçası olarak tarif edilebilir ki. Bunlar genellikle gönüllüler onlar için çalışma var hayır kurumları vardır. Onlar ve toplumda bir ihtiyaç saptanmıştır kendi yöntemleriyle çözmek için yola çıktık. 

Ancak, daha geniş bir nüfusun ses (ya da en azından ben yaptıklarını varsayıyorum) temsil yerel politikacıların hayır, oyunculuk değil, Big Derneği kendi rollerinin hareket bildiren bir yasa geçme sürecinde olan tüm toplumun yararına. 

Aslında sorun burada kim haklı kim haksız biridir? 'Big Society' çorba ishal vatandaşları veya Westminster konseyinin seçilmiş politikacılar? 

Big Toplum kavramı sakinleri yerel kütüphaneler, spor salonları ve toplum merkezleri üzerinden alabilmesi için gerektiğini savunuyor. Ancak daha geniş toplum var daha geniş vatandaş rıza bu ne başvuru yapmak olsun yoksa? Bu, çok küçük, örneğin onların politikacılar bir yasayı talep edebilirsiniz (onlar saçma olan onlar için geçmesi DCLG gerek rağmen!). Ama muhtemelen bir toplum merkezi ya da bir spor salonu ile olmaz.

0 hanım yorum yapmış: