-->

uzun süredir iç güveysinden hallice bölümlerin çıkması hasebiyle bir şeyler yazmıyordum

behzat ç.'nin sadece abartılar üzerinden iş yapmadığını, ortada olan materyalin insanların dillerinde dolaşan materyalden çok daha güzel olduğunu, bunun sadece sözde olmadığını savunmaktan da bıktım. behzat ç. çıkmadan önce savunduğum "türkiye'de, bu piyasada güzel dizi çıkmaz" nosyonunu bu dizi ile terkettim. beklentileri had safhada yükselterek bundan sonra izlenme potansiyelini gördüğüm yerli dizilerden çok daha fazla şey bekleyeceğim ister istemez. şu son bölümü gördükten sonra dizinin kurgusunu (çekimleri, makyajı, ışığı, sanat yönetmenliğinin tamamen yok olduğunu varsayıyorum burada) sadece mahallede çekilse ve şu oyunculuklar olsa, bu dizi izlenir (yaptıkları da pek farklı bir şey değil ya).

Tron Arabası OyunuKereste Kamyonu OyunuŞeker Kamyonu OyunuGala Otoparkı OyunuPosta Kamyonu Oyunu
karakterlerin birbirine örülmeye daha önce başlanmıştı, ama ben bir türlü şule'ye bir pay biçemiyordum. şu bölüm itibarıyla kendisinin çok kilit bir noktada olabileceğine (burada salt behzat'ın kızının yerine geçtiğini söylemiyorum) dair mutabık oldum. onun dışında hayalet'i her bölümde apayrı sevdim, dolayısıyla bu bölümde adamla birlikte ben de yıkıldım.

dizide sigara içiliyor olsa idi, hayalet'in akbaba'nın evinde oturduğu sahnede sigara dumanıyla desteklenmiş ve yoğunlaştırılmış bir atmosfer görebilirdik şüphesiz. bunun yanında, berna'nın görüntülerinin behzat'ın ercüment'le tanışmasından çok daha önce alınmış olduğunu göz önünde bulundurduğumuzda, ercüment'in daha behzat onu tanımadan önce behzat'la ilgili planlarının olabileceğini düşündüm.

Taşıyıcı Kamyon Oyunu , Araba Taşıyıcı OyunuUzaylı Kamyon OyunuCanavar Kamyon 2 Oyunu
çok güzel dizi vallahi. en iyi midir, değil midir, kötü müdür -- bir şey demiyorum, ama bu dizi bizim. burası çok açık. bir dizinin bu kadar ailevî bir ortamda bu denli benimsendiğini ilk defa görüyorum - ki behzat ç. bunu hakediyor, kendisi böyle bir dizi.

0 hanım yorum yapmış: