-->

bir lanet pazartesi daha bitiyor aman az kaldı.

Gerçekten onun hakkında düşünüyorum. hayat sadece ilgili amaçlara yönelik sert çalışıyor mu? Hatta o zaman mutlu olacak, size gol veya hayalleri gerçekleştirmek ne zaman? Seni gol olması gerektiğini düşünüyorum ve ben gol olan bash burada değilim. Eğer gol yoksa biz burada ne yapıyoruz? 

Ancak ben hayatı hakkında artık çok çalışıyor ve daha sonra oynamaya inanmıyorum. Emin, ama çok çalışmak gerektiğini de sert oynuyor. Ben hayatı zengin ve emekli olan sıradışı yaşam tarzı yaşayan tüm ilgili yaşam tarzı tasarım olduğunu düşünüyorum. Yaşam tarzı Design hakkında değil daha sonra hayatında ve çalışma yıllarda artık bu yaşam tarzına yaşıyor. 

Böylece kendinize soruyor olabilirsiniz herkes için yaşam tarzı tasarım nedir? Cevabı öyle evet. yaşam tarzı tasarım felsefesi iş dünyasında ya da kariyer ve daha sonra yaşam üzerinde hayalinizdeki yaşam elde etmek için zaman ödün sürecinde yukarı taşımak için çalışan geleneksel teori sorgulamaktır. Ancak o zaman eğer, ve, sen sarı tuğla yolun sonunda yaşam tarzı elde yalnızca kendinizi benim zaman ne oldu merak bulabilirsiniz. 

Işte sizin yaşam tarzınıza tasarım başlayabilirsiniz nasıl. Hedeflerinizi ve hayatınızı inceleyerek İlk başlar. Eğer konusunda kararlıyız kendinize sorun ve tutku yaşamak nasıl ve yerine daha sonra gol şimdi mümkün hale bakın. Eğer denklem kendinizi kaldırmak ve otomatik pilotta gelir koymak sağlayan bir çıkış planı ile küçük bir işletme nasıl yaratılacağı içine İkinci bak.

0 hanım yorum yapmış: