-->

Ölü Pazarı kendimle geçirmeyi seviyorum.

MEMPHIS - Bu Shane Battier için oldukça bir hafta oldu. San Antonio Pazar günü o ilk playoff ve franchise tarihinin kazanmak sonra karısı dünyaya çiftin ikinci çocuğu getiriyordu nerede Houston kapalı şık oldu Grizzlies verdi oyun clinching 3-pointer çarptı.

Oyun 3 yaklaşırken Şimdi olarak, beş günlük yaşındaki Eloise Battier babası sadece biraz uykuya aldık mutluluk duyar. 

"Ben çok bugün 72 saat önce çok daha iyi hissediyorum," Battier Cuma günkü uygulama şunları söyledi. (Oyun 2) başlamadan önce "Ben gazladı oldu. Ben ve zemin olarak yaptım kadar aşağı yukarı var bilmiyorum. Ama fazla bir çift gece dinlenme ve iyi yemek bir çift kazanılmış sonra sonra daha iyi hissediyorum. Ben rock hazırım. 

"Tüm babalar için ve orada anneler, yaşam ve değiştirmeyi nasıl stresli olan bir çocuk olabilir biliyorum. ona karşılaştırır şey yok ve ben iyi bir şekilde söylüyorum. 

"Ben şimdi çok daha sağlıklı ve evinde güvende olduğunu ve ben tam bunu Oyunu 1 yaptı gibi bir şey yanlış giderse ben Houston geri alıyorum nasıl önemsemeden basketbol odaklanabilirsiniz herkesin bilerek rahatladım değilim." 

Tabii ki, sadece bir baba bebek ile evde o günlerden yapabileceği çok şey vardır. 

"Evet, bir zamanlar oraya geri almak, benim üç yaşındaki dışarı yorucu, gece yarısı beslenme ile yardımcı olacağım. O Anne yeni bir işleyebilir böylece diğer çocuk yıprattı baba rolü's. 

"Ama bütün bunlar zamanında gelecek. Ben şimdi bu oyunu 3 hakkı elde odaklanan ve ben devirmeye hazırım. "

0 hanım yorum yapmış: