-->

Tivibu'dan geri alıp seyrettim de o ne kavga oyle bi program

Aşağıdaki umarım sen de ve benim için öne büyük tırnak bazıları!

"Ben hiçbir soruşturma yapılmadı istiyorum. Ben. Senin Beş Ailelerin başkanları ile bir görüşme ayarlamak için. Bu savaş artık durur istediğiniz intikam hiçbir hareket istiyorum." (Vito tarafından (Don) Corleone)

"Ben çalışmak. Düğün It's kısmını geri almak için. No Sicilya hiç kızının düğün gününde bir istek reddedebilir var." (Tom Hagen ile)

Atakent Bosch Servisi , Adatepe Bosch Servisi , Bağlarbaşı Bosch Servisi , Caddebostan Bosch Servisi , Bağlarbaşı Bosch Servisi , Aydınevler Arçelik Servisi , Atakent Arçelik Servisi , Adatepe Arçelik Servisi , Aydınlıkevler Arçelik Servisi , Ataşehir Ariston Servisi , Atalar Ariston Servisi , Acıbadem Ariston Servisi , Ataşehir Vestel Servisi , Atalar Vestel Servisi , Adatepe Vestel Servisi , Atakent Vestel Servisi , Atalar Vestel Servisi , Atakent Vestel Servisi , Acıbadem Vestel Servisi , Atakent Vestel Servisi , Adatepe Baymak Servisi , Atalar Baymak Servisi , Atakent Baymak Servisi , Atakent Baymak Servisi , Aydınlıkevler Baymak Servisi , Aydınlı Baymak Servisi , Bağlarbaşı Baymak Servisi , Bayramoğlu Baymak Servisi , Bayramoğlu Vaillant Servisi , Çamlıca Vaillant Servisi , Cevizli Vaillant Servisi , Ataşehir Vaillant Servisi , Çekmeköy Vaillant Servisi , Altıntepe Demirdöküm Servisi , Aydınlıkevler Demirdöküm Servisi , Ataşehir Demirdöküm Servisi , Atalar Demirdöküm Servisi , Atakent Demirdöküm Servisi

"Sen intikam hakkında konuşmak. Intikam Ben oğlumun intikam vazgeçmek? Geri veya oğlum bana oğlun getirecek midir. Ama benim küçük oğlu bu Sollozzo iş nedeniyle bu ülkeyi terk etmek zorunda. Yüzden şimdi var düzenlemeler onu geri güvenli bir şekilde tüm bu yanlış suçlamalardan temizledi getirmek. Ama ben bir supersticious adamım. Ve eğer gereken o ya, bir polis memuru tarafından baş vurulmuş olmalıdır eğer kendini asmak gerekir, ona isabet bazı unluck kaza o şimşek ... * Sonra bu odadaki bazı kişilerin suçlu gidiyorum *... ve bu çarpması eğer onun hapse hücre veya, affetmeyi yok. Ama bu bir yana, diyelim Ben bugün burada yapmış barış kırmak için bir olmayacak benim torunlarının ruhlar üzerine, yemin ederim ki. " (Vito tarafından (Don) Corleone)

"Bazı insanlar bu bilgiler için para ödeyecek; ama sonra kızını yerine bir koca kazanıyor, bir baba kaybederdi." (Michael Corleone tarafından)

"Ben ona red olmaz. Teklif yapacağım tamam mı? Seni bana hepsini bırakın. Devam et, partiye geri dönmek istiyorum." (Vito tarafından (Don) Corleone)

"Sen intikam hakkında konuşmak. Intikam size geri oğlun getirecek midir? Ya da bana oğlum?" (Vito tarafından (Don) Corleone)

"Ben çocuklar için duygusal bir zaafım var ve gördüğünüz gibi ben, onları şımartacak. Onlar dinlemek ne zaman konuşalım. Neyse, Signor Sollozzo, benim hiç sizi kesindir. Senin yeni iş ve ben sizi tebrik etmek istiyorum ' size çok iyi ve iyi şanslar yapacağım eminim. ilgi alanlarınıza benim çelişmeyen Özellikle beri. teşekkürler

buraya gel .... Santino, ...

Senin sorunun ne? Senin beynin o genç kız ile oynayan tüm bu komedi ile yumuşak düşünüyorum. Asla yeniden düşünme ne aile dışında kimseye söylemeyin. Devam edin. "(Vito tarafından (Don) Corleone)

0 hanım yorum yapmış: