-->

bu zamana kadar polislik ve karakolluk çok şey gördüğüm için gerçek hayatta

şimdi, bu bölümün finaliyle gördük ki işler fena halde boka sarıyor. 

behzat amirim rüşvet suçundan göte gelicek diyoduk, sıyırdı. neden? çünkü amiri de savcı da buna güveniyor, olaydaki adamlar da ilgimiz yok diye ifade verdiler. kapandı, tekzip yayınlandı. bu yayınlanan tekzip bikere ercünün canını sıkmıştır. ayrıca gazeteci müsveddesi de böyle böyle diye anlattıysa, düş peşine emrini almıştır. behzat amirimi takip etmiştir. tamam burada bişi yok. 

Çılgın Mustang OyunuTarla Traktörü OyunuKötü Kamyon OyunuBavul Arabası OyunuAraba Parçalama Oyunu
ama hem müsteşarın hem ercünün defterini dürmesini beklediğimiz behzat başkomiserim böyle iki eli taş altında kalıyor, olmaz! noolacak? adı gammaza çıkan akbaba bu gazeteciyi yakalayacak, döve döve konuşturacaklar, tüm istihbaratı alacaklar ve ercünün defterini düzecekler. bu benim beklediğim. ama senaristler hep ters köşeye yatırdı bizi. behzat amirin başına iş açılcak dedik rüşvetten, açılmadı. bahar'ın dergisinde müsteşarın vukuatları yayınlanacak dedik, yayınlanmadı. zaten bizim lisenin dergisinden bozma bi dergiydi, benim umudum yoktu bu baharların dergide yayınlanmasından. yayınlansa da ciddiye alınmazdı. 

yani benim beklentim, akbaba yakalasın şipşak şeroyu, dövsünler bi iyice, dayak istiyo çünkü o, kaşınıyo. sonra da öyle ercüyü haklasınlar. ayrıca ercünün 14. bölümdeki son cinayetini bulamadılar sanıyorum. belki olaya jandarma baktı ne bileyim, allahın dağında öldürdü kızı en nihayetinde. 

bölüm hakkında genel itibariyle konuşacak olursam, bu hafta geçen hafta aldığım tadı alamadım. çünkü figüran kardeşler aşırı yeteneksizdi. üstelik bolca da kullanılmışlardı. sinir oldum. 

Adding Stone to Front of House , Window Grills Pictures , Hd Couture , 10 Succinct Kitchen Designs for Real Runty Spaces
başarılı bi bölüm değildi dediğim bölümünde bile, dört kere "hasiktiiiirrr" dedim. birincisi feridenin kocasını öldürmesine, ikincisi cevdetin harunun kardaşıyla işi pişirmesine, üçüncüsü behzat amirimin bagaj kapağının ardından çıkmasına, dördüncüsü ise bunlar fatihaya durunca beliren şipşakçı şeroya. 

daha başarılı figüranlarla daha süper olacağına inanıyorum. inanıyorum da, boka sardırmayın ulan! behzat amirimi üzmeyin!!!bir111!!

0 hanım yorum yapmış: