-->

daçmin goş, yengec yagaladım..

lütfen rol yapıyor olsun dediğim şarkıcı.nihat doğan survivor ünlüler gönüllülerde dün akşam finalist oldu izledik.

bak sevgili nihat doğan tanımam etmem seni ama şu hareketlerin çok sinir bozucu.(tek tek ne yazılmış okuyordur)

sürekli ağladın saçma sapan,bağırdın çağırdın hırslısın güya buysa hırs bana vermesin dilerim allah.neyse konudan sapmayalım uzun uzun cümleler kuruyorsun ne dediğini anlamaya gerek yok, sürekli böbürleniyorsun biz şöyleyiz biz böyleyiz yok 10 kişiye karşı yarıştım bilmem ne ayrıca diğer 10 kişi falan da umrumda değil çok bayılmıyorum onlara da.ama bi sus nolur valla sen konuşmaya başlayınca karanlıklar çöküyor üstüme.

sen mükkemmelsin tamam kabul en birinci sen oldun. garip garip kelimeler kullanıp uzun uzun cümleler kurma bak ısrarla bunu söylüyorum.

haa sakın şunu deme izlemesinler efendim madem öyle. haftasonları yapacak bir şey yok gerçi bu sözlük yazarları çok renkli yaşıyorlardır falan fistan lakin (bak en çok kullandığın kelimelerden dikkatini çekerim) benim gibi gayet sıkıcı tatiller geçiren ve umudunu televizyona bağlayan yazarlar da var.survivor izlemeyelim de ne izleyelim sinirlendirme yine beni.

bir de şu var survivoru inşallah bir gönüllü arkadaş kazanır özetli 1000 kelimelik bir cümle kurmuştun hatırlıyorum.
bırakırsın umarım da taner kazanır çirkeflik yapma allasen.

haydi kendine iyi bak.

Florya Arçelik ServisiFlorya Beko Servisi , Florya Vestel Servisi , Florya Bosch Servisi , Florya Siemens Servisi , Florya Profilo Servisi , Florya Demirdöküm Servisi , Florya Baymak Servisi , Florya Vaillant Servisi , Florya Ariston Servisi 

0 hanım yorum yapmış: