-->

Salak diyesim geliyor zor tututyorum kendimi ama harbi salak

Yeni bir makalede MovieLine, J.K. tarafından bugün yayınlanan O büyülü dünyanın film uyarlaması için senarist Steve Kloves üzerinden klavye teslim oldu nasıl endişeli Rowling saptandı.

Rowling, basit bir kelime ve rahat zihninde koymak nasıl ona güven asla bu noktadan itibaren waivered hatırlıyor. Burada JK Rowling ortaya şöyle bir şeydir:

Yemek sipariş edilirken ve "? Sen benim en sevdiğim karakter kim olduğunu biliyor, " dedi sessizce Steve bana döndü ben, kızıl saç dahil, ona baktı ve düşündü: Ron söylemek için gidiyoruz. Ron söyleme Lütfen, lütfen - Ron's aşkı çok kolay! Ve şöyle dedi: "Hermione." Hangi noktada, benim soğuk altında, dış güvenmiyorum, ben sadece eridi. O Hermione var Çünkü eğer, o kitaplar var. O da, büyük ölçüde, beni yakaladın.

Steve Kloves da, insanlar son filmi olan "sürpriz" olacak Yazan ayrı bir röportajda saptandı. "Bu oldukça şaşırtıcı."

 

0 hanım yorum yapmış: