-->

bölüm de çok olay olmamasına rağmen gayet iyiydi

izlediğim her bölümünde, bazen, feci mantık hatalarına rastlasam da, 

beni kendine öylesine bağladı, öylesine fanatiği eyleyip, öylesine içselleştirdim ki karakterlerini ve doğallığını, 


Ambarlı Arçelik Servisi , Ambarlı Beko Servisi , Ambarlı Vestel Servisi , Ambarlı Vaillant Servisi , Ambarlı Baymak Servisi , Ambarlı Profilo Servisi , Ambarlı Siemens Servisi , Ambarlı Demirdöküm Servisi , Ambarlı Bosch Servisi , Ambarlı Ariston Servisi
kızamıyorum, eleştiremiyorum, ağzımı açamıyor da, çok içimde şişerse de gidip yüksek bir tepede kimsenin duymayacağı şekilde boşluğa haykırıyorum, 

bu gözüme çarpan her türlü kusuru için, 

dediğim dizi filmdir... 

her bölümde ortalama 3 tane kültleşme potansiyeli taşıyan sahne barındıran kaç tane dizi film geldi geçti ki bu topraklarda üretilmiş olan...

bugün içinde, geçmişte sıklıkla kurduğum cümlenin kelimesi kelimesine geçtiği dizi. artık izlemeye başlamam gerektiğini bugün anladım zira sonunda tekilaya benim gibi yaklaşan birini buldum!


Denizköşkler Arçelik ServisiDenizköşkler Beko ServisiDenizköşkler Vestel ServisiDenizköşkler Vaillant ServisiDenizköşkler Baymak ServisiDenizköşkler Profilo ServisiDenizköşkler Siemens ServisiDenizköşkler Demirdöküm ServisiDenizköşkler Bosch ServisiDenizköşkler Ariston Servisi


"bu ne lan limon mimon çok teferruatlı bu"

içim kıpır kıpır oldu, bi yakınlık bi sıcaklık hissettim diziye karşı yemin ederim. daha önce bu derdimi kimse anlamamıştı çünkü

0 hanım yorum yapmış: