-->

memduh karakterinin yavaş yavaş yeşil'e dönüşmeye başladığı görülmektedir

behzat amirimle harun'un gazi'nin kantininde ülkücülere ayar vermesi ise çok manidardı. harun sorguda deşifre etmeye devam ediyor malum camiayı. bir de harun'un 'bu etliye sütlüye karışmayan öğrencilere bitiyorum' demesi yok mu müthişti.

Meyve Alışveriş OyunuDükkan Vitrini OyunuAlışveriş Şehri OyunuAlışveriş Sokağı OyunuBam Bam Alışverişte OyunuAlışverişe Yardım Oyunu

hakiki bir ercüment fanı olduğum dizidir.

o yavşak suratlı terbiyesiz puşt öğrenci cayır cayır yanarken, o kafasını kullanmayı bilmeyen, devletten aldığı güçle halka saldıran puşt polis cayır cayır yanarken içimin yağları eridi. ilerleyen bölümlerde ercüment umarım sabah 8'de motorsikletini bağırta bağırta sürerek insanı uyandıran saygısız bir puştu, bir hayvanı tekmeleyen ya da arabasıyla ezen bir diğer puştu öldürür.

ülkemizin dexter'ıdır ercüment bana göre. zaten behzat ç de anti-kahraman bu dizide. sevmiyorum, karizma adam, güldürüyor falan ama yaptığı hiçbir harekete katılmıyorum. ercüüüü.

not: ha unutmadan lan. ercüment bu saçlarıyla no country for old men'deki javier bardem'e benzemiyor mu ya?

ben mi yanlıs hatırlıyorum acaba.
bu ercüment kişisi en başta çıktığında aktör gibi bir şey degil miydi? tanınmış sevgililerle dergi kapaklarında yer almamış mıydı? hadi dizideki diger kisiler tanımıyor da bari çok yakısıklı diyen kız ögrencilerden hatırlayanlar falan olsun di mi.
bu tutuklanan, kaçak ünlü meselesi ercünün kaçısında da takılmıştı kafama. adliye önünde neden hiç gazeteci vs. yok diye.
clark kent misali dolaşıyor adam ortada hoca bu herif süperman diyen yok.

0 hanım yorum yapmış: