-->

şule'nin behzatın gerçek kızı olduğu dizi

harun'un cevdet'i hacamat ettiği kısım inanılmazdı, harun çok gerçekçi delirdi. bardağa su doldururken taştı söylendin filan ya orada da çok eğlendim. davetiye kısmında annene laf yetiştirmen de ayrı eğlenceliydi.
ve de harun ile hayalet'in aşk hesaplaşmaları da çok ince bi ayrıntıydı, hepimizin aklından geçer de söylemeyiz böyle şeyleri. 
hayalet'cim nasıl bozuldu orada... yazık. bir de ılgın'a yazamadığı mektuplara pek üzüldüm, ben onun yerine yazcam bi mektup ama bi düşüneyim toplayayım önce...
aslı'nın harun'a karşı koyuşuna da, cevdet'in efendiliğini bozmadan direnmesini de alkışlarla karşılıyorum. bir de gelinlik bakarken ki hallerin... nasıl sevmiyorsun ve de nasıl belli ediyorsun, ha, süpersin.
meliha yau bu adam seni sevmiyor anlamadın mı? bence bırak sen bunu, seni seven birini bul, sana da yazıktır.
ve de ki gönül, esra'ya rağmen sen gönlümün kraliçesisin. "kalmaktan korkuyorum" dedin ya, inşallah gittiğin yerde böyle gani gani mutlu olursun canım benim.

Bebek Mutfağı OyunuDoli Denizde OyunuMafya Arabası OyunuŞişirme Oyunu
savcı esra, iyi kadınsın, hoş kadınsın, harbi kadınsın ama senden yok gerçek hayatta bu bir, sana yakın olanların etrafındaki erkekler de koşarak uzaklaştığı için hep yalnız kalırsın bu da iki. değiştir bu kafayı, kaprisli tribal bi kadın ol ki değerin anlaşılsın, behzat amirimi seviyor olman bu gerçeği değiştiremez maalesef.*
o teras sahnesi, doğaüstü bi sahneydi, öyle bi hayat yok ayrıca, yok yani.
akbaba, her daim orijinal adamsın, seviyoruz.
eda, harun'un davetiyesini alışın ve de cevdet'i kurtarmaya çalışma sahnesi için sana da bir piravo diyorum.
ve behzat amirim, şule'nin ilaçlarını içtiğin için de seni takdir ediyorum. ama sen ağlama öyle, içim dağlanıyor benim.
şule, şevket, selim, dağılın bu hafta size sözüm yok.

0 hanım yorum yapmış: